What the F?!

Att vara full en tisdag hör verkligen inte till vanligheterna! Heller inte att vara bakis en onsdag... ;) Men kul hade vi igår iaf. Vi spelade wii bowling och drack. I alla fall jag och Tea. Grapparna körde nyktert. Jag insåg själv hur full jag egentligen var när jag tappade balansen och trillade. Jag har aldrig tidigare trillat i fyllan tror jag... Men det var fan illa. Sedan tröståt jag lite fyllemat. Teas aromat-makaroner *mums*

Idag har vi suttit ute i solen och bara chillat. Jag har fått fet dissen av en person men det redde vi ut sedan över ett två timmarlångt samtal med mycket skratt som plåster för själen.

Som det ser ut nu så är det fest inbokat den 26:e men med min tur så lär det väl bli jobb så at jag får ställa in allting... ye det återstår att se!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oj sist jag va full mitt i veckan måste ju varit under skoltiden, eller var det kanske till och med i somras? :P

2010-03-18 @ 23:11:20
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0