Uppdatering

Jag och grannen stod tillsammans på loppisen igår och det var riktigt trevligt att ha någon att prata och skratta med emellanåt varven av kunder. Min granne sålde bla en äkta Armani tröja, som enlit min mening mer såg ut som en ryamatta. Det var många som var och tafsade på den men slutligen var det en lycklig kvinna som gick iväg med den för 25:- med min grannes motivering "äkta lurv!" Jag trodde jag skulle dö av skratt. Jag stod dubbelvikt i säkert en kvart. Haha, hon är underbar!

Idag? Ska väl satsa på en promenad, städ lite här hemma och försöka ta han dom mig själv. Blir lätt att man hamnar på efterkälken med sig själv när man känner sig nere som jag gör just nu. Jag vet inte riktigt, det känns som att ett jobb skulle höja min psykiska hälsa ordentligt!

Vad gör alla andra medmänniskor som är arbetslösa i dagsläget för att fördriva tiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0