Sjukling

Fan också! Jag hatar att vara sjuk. Nu ligger jag hemma med slemhosta och halsont. Det går inte så bra ihop vill jag lova. Ont i halsen och ändå måsta hosta upp snusk-slem är inget vidare. Det rosslar i lungorna när jag andas och jag blir andfådd av att gå upp för trappen.

Förutom det är det bra. Vi har blivit bilägare som jag tidigare nämt, en saab sportkombi -07. Jätte härlig att köra! Daniel sa att det kändes om att sitta i en cockpit på kvällen för allting på instrumentbrädan och runtom lyste grönt och vitt. Jag körde till jobbet igårkväll och det var verkligen som han sa! Ganska lustigt :)

Men en sak undrar jag fortfarande. När blev man så vuxen?! Radhus, hund, häst, katt, förlovad, sambo, bil i kombi modell...? Vad hände!?

Jag klagar inte, jag är bara förundrad över att jag själv inte har insett hur mycket jag hunnit med under så kort tid. Men jag är lycklig med min Daniel och det är väl det viktigaste? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0