Friday night lights

Igår var jag ute för första gången på länge. Kvällen var verkligen en berg och dalbana. Men jag kände verkligen hur less jag blev när jag fick agera fredsmäklare/barnvakt åt människor som är 10 år äldre än mig själv. Det är bara så fel. Nåja, man lär av sina misstag och de personerna kommer jag aldrig gå ut med igen!

Kvällen blev lite bättre på Olles. Det första som hände var att jag blev bjuden på en supergod fruktig drink av en punkare som hette Kevin (tror jag) Jag tackade så mycket, småpratade lite och gick sedan upp till mitt sällskap med drinken. Trevligt med ett litet ego-boost efter den dåliga starten på kvällen.

På Olles kände jag bara att det spårade ur mer och mer ju längre kvällen gick så jag fick nog och drog till jobbet, tragiskt nog :P Hälsade på underbara Micke som spelade musiken, han är nog en av dom bästa DJ:s jag hört. Blev mobbad av vakterna och entré värden när jag tappade balansen lite, haha. Dom är alltid lika trevliga ;P

Efter besöket där så fick jag skjuts hem med dem jag kom med. Deras kompis körde. En rolig grej är att han ställde in festen som han skulle haft igår för att han var "sjuk" men han ska festa idag. Igårkväll mådde han såå mycket bättre på kvällen men när han hämtade oss var han surare än en jävla citron. No problem, du vet vem du är och jag kommer då inte höra av mig igen. Du är raderad och bortglömd, jag tänker inte ta sån skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0