:(

Jag är fortfarande extremt förkyld. Hostar slem och snorar och när jag pratar låter jag som en förpubertal tonåring. Kuul!

I morgon ska jag på ett viktigt möte och det känns ju underbart att man ska sitta där och snora. Bra första intryck... Men mötet är så viktigt att det bara inte går att missa! Den du.

Jag kan också berätta att jag ääntligen har hittat en vagn till hästen, i grannstallet tom ;) så den ska inspekteras nu klockan tolv för att bestämma om det blir köp eller ej. Jag hoppassåklart på köp för det skulle vara så himla mysigt att få köra min pigga lilla pålle och då kan jag dessutom ta sällskap med annsofie när hon kör sin häst. Annars rider jag ju alltid själv. Vi får se hur det går :)

Nu ska jag lägga mig och dö ett tag till innan stallet.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Krya på dej nu!

2010-03-10 @ 12:26:09
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0