:(

Promenad med hästen runt svidjan stog egentligen på dagens schema, men när jag vaknade så kändes det som att jag blivit påkörd av en buss och släpats en bra bit under den. Ont i halsen, slem i halsen, feber, ont i kroppen...Nej tack, jag passar! Får spara krafterna till vattengympa passet i morgon med Matilda istället.

I morse klockan 06.30 rullade Daniel in på parkeringen igen, med vår nya bil! :) Nu har vi tagit det stora steget och skaffat en kombi. Saab -07 kombi. Det känns vuxet, men bra!

Jobbet igår var galet, ska inte gå in på det mer för det som händer på jobbet stannar på jobbet men jag har sällan varit tvungen att höja rösten så många gånger som jag fick göra igår för att vissa människor inte fattar att man inte kan bete sig hur som helst i fyllan. *Suck*

Nu stter jag med en rykande kopp te och tycker allmänt synd om mig själv. När killarna bogserat bort mercan så ska jag och Daniel åka och handla på Maxi.

Duntäcket hägrar, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0