Det finns inga ord för hur arg jag är.

Jag var ute med Rocky idag och gick långpromenaden över slätten. Längre frams er jag en lös hund men ingen ägare någonstans. Slätten är helt öppen så man har bra sikt överallt, men ingen ägare syntes till. Jag fick en dålig känsla av det där. Mycket riktigt så gör HUNDJÄVELN utfal mot mig och rocky, men ,lunkar sedan iväg efter ett ordentlig vrål från min sida. (Jag ångrar nu att jag inte släppte l rocky på den andra hunden, så bådhund och ägare lär sig lite vett.) Några kilometer fram finns ägaren, hanjobbar för SWECO. Jag frågar om det är hans hund och när han svarar ja så säger jag åt han att koppla hundjävlen.

-Är det din hund?
-Ja
-Men se då för fan till att koppla hunden! du kanske inte vet att det är lag på det?
-Och vad har han gjort dig då?
-Ja han gjorde utfall mot mig OCH min hund för en stund sen!
-Jaha, och vad gjorde din hund först då?
-Men inte ett jävla kit! Han har koppel, ser du det eller!!?
-Du behöver ju inte vråla åt hunden som nån jävla..
-Jag ska fan anmäla dig din jäva idiot! Far åt helvete!
-Där är du redan!
-Jävla k*k huve, stick och brinn din j*vla idiot!

Jag ringde polisen dessutom. Men jag insåg att de inte skulle gynna mig speciellt mycket med tanke på hur arg och uppröd jag var. Men idioter som DU ska fan inte ha hund eller något annat ansvar för djur om man inte har koll på dem. Jag är fortfarande förbannad.

IDIOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0