What a beautiful morning

Det var det tills jag kollade termometern i morse. -31 grader! Daniel bil är trasig, mina föräldrars bil gav upp igår, erkkis bil startade inte i morse och jag skulle på en ansällningsintervju på haga klockan åtta... Till slut fick han låna sin mammas bil så vi alla tog oss i väg. Han var en pärla och släppte av Daniel och mig innan han begav sig för att dumpa lillan på dagis för att sen själv kunna åka på jobbet. Tack!!

Inervjun gick nog bra, det tår mellan mig och en annan person så förutsatt att denne inte är något underbarn och kan sjunga och spela alla instrument i världen så hoppas jag att jag ska få tjänsten om det inte blir något av på det andra stället som verkar varpå G. Får nog slutgilitg beskecd om det på torsdag, så jag uppdaterar mer då.

Efter inertvjun gick jag till simhallen där jag sedan satt och tinade upp tills Emmy dök upp (: vi simmade 50 längder och var såå duktiga, trots att jag höll på drunkna x antal gånger då hon fick mig att skratta så mycket att det kändes som att jag svalde halva bassängens pissvatten ;P När vi flummat klart drog vi vidare ned på stan och åt en himmelsk caesar sallad på starz! rekommenderar denna varmt, med fetaost istället för bacon...

I kväll blir det filmer, vin och Ben & Jerrys då vi ska catcha up vad som hänt under de gångna åren då vi inte haft någon särskild kontakt. Jag är så glad att jag träffade dig på coop den där dagen stumpan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0