Totalt blond

Ja, vad säger man? Jag är blond och inte lite heller. Igår på jobbet satte ordningsvakten handklov på min ena handled och när jag sa åt honom att låsa upp så skrattar han bara och säger att han har glömt nyckeln! Haha, jätte kul. Lite låtsad panik och sedan lyckas jag lirka mig ur den själv ;D varpå han sätter den runt handleden på nytt och hårdare den här gången. Nu kommer jag omöjligt loss trots att jag har en hand fri. Killen som jobbade som entrévärd och dessutom pluggar till polis sa något jag inte hörde och började knacka den andra mot pallen, så jag mitt nöt böjer mig såklart ned för att se vad han gör, är helt inställd på att han ska hjälpa mig loss!? Nejmen vad gör han? Jo han låser fast den andra kloven i stolsbenet! Toppen. Där står jag som ett nöt och lutar mig över en pall med tre karlar garvandes runt mig. Haha, händer det lite på jobbet så får man fixa underhållningen själv. Oftast verkar jag falla offer för de andras skratt... :P

Jag trodde inte ens att det var möjligt men jag fick höra en hel uppsättning blondinskämt som jag aldrig hört förut? Nu minns jag dem såklart inte, men det är grejen. Jag är blond och jag kommer undan med det ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahahahahah, ja det verka ju hända en del roliga saker på jobbet så ni har ju knappast tråkigt! haha

Jag ringer imorrn så kan vi boka in en lunchdejt

2010-02-14 @ 00:05:19
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0