Mardrömspass.

Jag kommer ha ett mardrömspass i kväll. Jag har fruktansvärd magvärk och har endast sovit 5 timmar i natt. Har inte kunnat sova något under dagen heller trots att jag är trött som en spruta. Jobbar from halv nio tills vi är klara, vilket kan bli alltifrån halv tre till närmare fyra i natt. Beroende på hur mycket folk det blir. Jag känner inte peppen just nu, bara smärtan som gör sig påmind :/

Förutom det så mår jag bra, för er som undrar :) Söker fortfarande aktivt jobb och är ganska nöjd över mig själv eftersom jag lyckas hålla igång aktivt fortf. Det känns som att jag varit arbetsös en evighet nu, men det är bara lite mer än en månad :P Kände inte riktigt motivationen igår när min jobbcoach sa något om att snitt tiden innan någon som har blivit arbetslös får en ny anställning ligger på 12 månder nu, vilket är en ökning med 6 mån efter krisen.... *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0