Just shoot me

Det var längesen jag var såhär trött, enormt trött, kroppen vill bara lägga av trött. Jobbade igår mellan 20.30-01.40 och var trots det hemma vid halv tre, såg klart en film jag och Daniel påbörjade innan mitt pass. Var i säng runt fyra tror jag. Upp klockan åtta, fixa med allt inför loppisen jag skulle medverka på idag. Loppis from 10.45-15.00 och sedan har det varit full rulle fram tills nu med annat. Nu har jag i alla fall dragit på mig mjukisbyxorna och ett linne och sitter och myser. Varenda muskel i kroppen värker... Jag tjänade i alla fall 1300:- idag på loppisgrejor, vilket enligt mig, är helt ok! :)

Nu ska jag gå i ide ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0