Hej!

Idag gick jag på stan med Daniels mamma Anette. Vi hade jätte trevligt och tiden flög iväg med dubbelvikta kroppar av skrattattacker, lunch, sko-provningar och väsk-sökande. Fem timmar försvann hur fort som helst, jag märkte aldrig hur fort tiden gick. Jag som är den sista som bör shoppa kom ändå hem med tre kassar... Den ena var inte mitt fel ;) Anette köpte dessa skönheter från Bianco åt mig! :]



                                    Bli avundsjuk.


Riktigt snygga! Fyndpriset var 250:- inte illa alls! Tack igen Anette! :) Efter detta första inköp så gick vi och åt lunch på Starz, Ceasar sallad idag igen, jag blev helt såld på den. Övriga fynd som gjordes under dagen var dessa:



Bortsett från mina skönheter från Bianco så fyndade jag även ett par svarta pumps med kilklack på 59:an för 250:- (ordinarie pris 500:-) en vit handväska från Åhléns 49:- (ordniarie pris 199:-) och en svart axelremsväska för 299:- do inte på rean, men den var så fin och jag blev så kär!


Vill passa på att inflika ett STORT GRATTIS till Sanna och Johan som idag blev husägare! De vann budgivningen på sin drömkåk i överboda! :D

Avslutar dagens inlägg med något som beskriver hur jag känner mig, eller rättare sagt, har känt mig hela dagen [Eller något sådant...]


"Vi går till attack som dampbarn med dampryck
medans kuken står och viftar med långfingret framtryckt
Och det hade vart en vanlig dag om vi inte hade slagit vad
om vem som kunde visa arslet för flest dagisbarn"

(en bit ur Fronda:s låt "dampbarn med dampryck")


Kommentarer
Postat av: Kinn

Men jag har ju dom i rååsa så jag känner tyvärr inte avundsjukan än :P Men snygga är dom!

2010-03-18 @ 23:22:24
URL: http://tyget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0