Oj

Hejhejhej och sorry mah bad!



Jag vet att jag har isolerat mig själv lite på sista tiden. Jag önskar verkligen att jag hade mer tid till vänner, familj, Daniel och allt annat som jag tycker om och älskar men radhuset tar upp all kraft, ork och energi. Dock är det grymt kul att jobba med det och se framstegen! Så inget illa om det! men manär verkligen helt slut varje dag efter jobbet.

Just i detta nu som jag sitter och skriver så håller daniel på att riva väggen i vardagsrummet som tidigare ägare rest för att få et extra rum. Det blir stoooort! Jag är mest orolig för hur vi ska lyckas fylla ut allt detta utrymme med tanke på att vi i stort sett sålde allt vi ägde och hade då vi flyttade ifrån skolgatan. Men det blir väl et senare problem, då man har pengar över till möbler om kanske sisådär fem år, haha!

nej man kanske skulle ta och äta nån typ av middag mitt i kaoset? får se vad man kan hitta på.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Kinn

äsch möbler är inte allt! tänk hur tomt de kommer vara hemma hos oss i de där stoooora huset! haha eka nanting lär det göra! haha ^^

2009-09-28 @ 22:32:25
URL: http://tyget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0