Nytt inlägg

Mitt blogande har lagts lite på is som ni kanske märkt... Jag bloggar dock inte för andras nöje utan mest för mig själv.Tankar, funderingar. Som att gå runt och prata högt, man pratar egentligen inte med någon och förväntar sig inte att någon ska lyssna heller...

Mamma åker snart utomlands med jobbet på kurs en vecka, hello taxfree!! Det blev ju som en del alkohol beställt med henne men även... en parfym! :) DKNY den gröna. mums! Eller som mamma skrev i sitt sms "Nu är De kå en y beställd." Min mamma är från skåne, behöver jag säga mer? ;)

Annars? Jobbar och sliter, trivs med tillvaron men önskar att jag hade mer energi för att träffa kompisar, träna, städa ja typ allt sånt jag borde göra. *suck* Jävla höstdepp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0