Dagen

Min lediga måndag blir aldrig helt ledig känns det som. Idag ska jag:

Plocka undan allt jag kan i radhuset, Dammsuga och torka golven får vänta för älski blir tvungenatt fixa en ny dammsugarpåse (vi köpte fel sist så det är ett jävla mek att få ihop det men det går om man har en händig karl ;)

Bada hunden? är det värt... lär ändå regna i morgon :S

Longera hästen

Åka in till stan och göra några ärenden. eventuellt iaf. Inte bestämt ännu.

Laga lite storkok så man kan ha lite portionslådor i frysen

organisera köksskåpen, ingenting finns där det ska vara... *suck*

Det lär ju tillkomma minst ett A4 till med saker jag behöver göra...ja just det, söka jobb också.

Lika bra att sätta igång då. Jag går och väntar på mitt paket från bolagret, kan inte det komma snart. vore ju hemskt trevligt! Ett litet ljus i vardagen.

Pussba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0