blommor med bud

Jag fick nyss ett väldigt underligt samtal där jag blev informerad om att jag skulle få blommor idag!?
Självklart så antog jag att det var Daniel som hade varit gullig igen, så jag ringde honom och frågade
men han lät ungefär lika chockad som jag så det va alltså inte han! Vem skickar blommor till mig,
bara sådär? Det måste ju vara någon inom familjen... inte för att vi gör sånt i vanliga fall men.
Ja det återstår att se när de kommer! :) spännande. update kommer med blommorna! ;)





Dessa underbara blommor kom nyss. Och jag var helt fel ute, de var inte från min familj, de var från jobbet! Tack så hemskt mycket! Jag har som jag tidigare nämnt varit sjukskriven ett tag så jag missade ju vår sommaravslutning, men eftersom jag inte kudne komma till den så kom den till mig :] awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0