sweet

Utgång igår, slutade på rex efter några vändor runt stan
i hortans party buss. Stämningen var på topp, så jävla sweet!
Första timman ägde men sen blev det så sjukt mycket folk,
svårt att andas och man kunde knappt röra sig,
Jag lyckades självklart tappa bort mina vänner och tappade peppen rejält
men sen hittade jag igen några andra snyggingar, ida, totte och idas kompis
som jag aldrig mins namnet på (förlåt!) så då peppade jag upp lite igen.
Senare hittade jag mina pojkar igen så det var nice. Anna spenderade kvällen
med att bugga med en söt kille. Allt som allt var det en rätt lyckad kväll men
jag och Jonas drog hem tidigt, blev less på syrebristen och svettlukten från den
hoppande folkmassan som fick en att kastas åt olika håll... Subway på vägen,
stannade utanför SF och käkade och såg på en väldigt full självmordskandidat
som rusade rakt ner mot älven fast väjde i sista stund. Han var galen...
Daniel var en pärla och plockade upp oss och körde hem oss, tack! <3

Kvällens lärdom: Gå aldrig ut bara två tjejer om ni inte har samma inställning för kvällen,
en kille kan sabba så mycket för det är inte kul att dansa själv.

It was good for her

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0