Förebilder (?)

Vad händer egentligen när man träffar en gammal förebild
och inser att denne har förändrats totalt. Den människa du en gång
verkligen såg upp till och uppskattade att prata med har blivit en främling.
Jag blev oerhört besviken. Livet kanske har varit hårt mot dig, men tro mig,
jag har också fått min beskärda del om inte mer men jag valde att försöka bli
en bättre människa av det och att blicka framåt. Du ramlade raklång någonstans på vägen.
Du är inte längre den person jag en gång såg upp till. Ge mig honom tillbaks så kan vi prata igen.



Kommentarer
Postat av: T

Jag har känt samma sak flera gånger dom senaste åren, mäniskor förändras, eller så är det att dom inte förändras om man själv gör det.

Fortsätt bara gå vidare, så tror jag att allt blir bättre, det har funkat för mig än så länge iaf.

2009-02-19 @ 20:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0