Mjaauw!

Jag hoppas ni alla fick en lika härlig julafton som jag hade igår med mina älskade.Trots att det blev en del fläng hit och dit innan vi äntligen fick sätta oss ned hos mina föräldrar och njuta av lugnet och gott fika.

Som alltid så slår Daniel in en fullträff och jag är nog med största sannolikhet den mest bortskämda flickvännen :] För det första fick jag Bodyshop:s STOORA giftbag, men 24 paket och sedan igår... Ja, ni ser ju bilden! Gissa vem som var kamerakåt igår? ;) haha! TACK älskling, du är bäst!

(Bilden)

http://www.letsgodigital.org/images/artikelen/47/samsung-st-550.jpg


Såå vad fick Daniel av mig? Han fick ett playstation3 (slim) och en ny neccesär, converse allstar. Hoppas han blev lika glad för klapparna han fick av mig som jag blev för dom som jag fick av honom :)

Nej, nu ska jag snart ge mig ut i snön med hunden. Han ääälskar snön! ;) och sedan blir det nog en ridtur ut i vinterlandet också :)

Puss på er och ha en fortsatt härlig ledighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0