7 pounds

Jag gråter fortfarande. Vi har nyss sett klart filmen 7 pounds, med Will Smith i huvudrollen. Oj! Det är allt jag kan säga... Det var väldigt längesedan jag såg en film som berörde mig så djupt som denna film har gjort. Jag är rörd och skakad. Will Smith är en otrolig skådespelare, men det visste ni säkert sedan tidigare också, men om det är möjligt, så har han överträffat sig själv i denna film. Se den!

Jag och Daniel var tidigare idag på stan och shoppade lite, jag kom hem med lite nya underkläder, en klänning till nyår och ett par helgrymma leggings! (bild på dem kommer framöver) men nu ska jag ta och gömma visa kortet för mig själv. jag är ju livsfarlig! Älsklin köpte, på min inrådan en sjukt snygg t-shirt och en väst som han ska ha på nyår. Han blev ännu snyggare än vanligt ;)

Nu ska jag försöka lugna ner mig lite. Tror att ett varmt bad med lite goda dofter och en bra bok kan hjälpa mig med det. Jag återkommer när orken infinner sig igen...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0