mixed emotions

Igår: Trevlig utgång med toppenbrudarna! Träffade en hel del fina människor sen tidigare och självklart en del som jag helst aldrig vill se igen, men de undvek jag så gott jag kunde. Aldrig att jag skulle sjunka till deras nivå, jag är en större människa än så. Förutom det så var det en trevlig kväll men jag kunde verkligen inte hjälpa att verkligen bli irriterad över vilken "köttmarknad"  krogen faktiskt är!? Jag och brudarna gick upp en sista sväng innan de skulle stänga klubben och vi var i stort sett de enda tjejerna bland ca 15 killar. Det tog inte mer än 3 sek så var vi omringade av testosteron höga tonårspojkar och några äldre varianter. Vi körde vårt eget race och bröt oss ur cirkeln. Herregud. Ska man inte kunna gå ut på krogen bara för att ha kul? Måste det betyda att bara för att man är ett gäng tjejer så vill man ha killars taffsande händer över sin kropp? Nej, jag blev less där.

Men då såg jag honom. Det var en kille där mitt på dansgolvet som verkligen körde sitt eget race, han verkade inte bry sig om något annat än musikens pumpande beat. Hans stil var egen och jag tror inte han var "dansare" trots de sköna movesen han bjöd på. Han var bara så skön så jag kunde inte låta bli att lnacka honom på axeln och säga det till honom, jag inedde snyggt med "Jag stöter inte på dig nu,OK?" haha snyggt. Men fortsättningen löd något i stil med "Jag måste bara säga att jag tycker du har en så jävla skön stil!" Han var verkligen annorlunda, helt inne i musiken ch han dansade för sig själv och inte för någon annan, jag gillade det.

Efter en helkväll på krogen i högklackat och halva tiden ute i regnet så är man rätt slut, vi var fyra stycken som trängde in oss i en telefonkiosk för att komma undan regnet och sen kom två killar. Det enda jag minns av det var "manhore" och "icecream" sjukaste samtalet på länge, haha :)

Allt som allt, en trevlig kväll med trevliga människor.

Idag: Snuskigt bakis.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för igår! :) Det var tur jag hann med lite dancemoves också innan jag lämnade TC. Nästa gång lovar jag att va med hela kvällen till 100 % :P

2009-08-02 @ 01:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0