Jag borde

Jag gillar att ha mycket att stå i, men kanske inte sista dagen av semestern... Jag borde gå ut med hunden nu. Sedan fixa håret för att sedan möta upp Daniel och åka till vår hyresvärds kontor för att skriva på uppsägningspapper för att sedan få besök av mamma och hennes väninna som hälsar på från skåne och sedan springa ner på stan en sväng, sedan höra med sanna vilken tid hon ville komma och rida för att sedan möta upp de tidigare ägarna till radhuset vi köpt för att gå igenom allt igen och sedan vore det kanske bra att klämma innågot att äta också. Så många "borde" och så lite ork, jag vill bara njuta av sista semesterdagen....suck.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oh shit vicken busy woman! Hoppas det ordnade sig med allt, tur vi avbokade för du hade ju verkligen fullt upp!

2009-08-06 @ 19:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0