i väntans tider

Nu sitter jg här och väntar samt HOPPAS på att veterinären kommer ihåg att ringa mig. Han är "jourveterinär"  och sköter självklart alla akuta fall i förstahand, så det är omöjligt att boka in en fast tid med honom.... Han skulle ha ringt mig halv nio så jag börjar känna stressen nu... fan.

Gå in och kika på min nya blogg, www.evalinamichaela.blogg.se där kommer det läggas upp bilder och diskussioner om hur det går i nya radhuset, samt så är det öppet för tips och ideer om allt ifrån inredning till trädgårsarbete! Titta förbi :)

Kommentarer
Postat av: Kinn

Huset var jättefint gumman!

Ni kommer säkert att trivas jättebra där! ^^

Men ni får ju lätt sätta upp nåt jävla skyddsnät om ni ska göra den där trappidén och ja ska komma på fest! haha ^^

2009-08-14 @ 20:25:58
URL: http://tyget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0