haha

Älskar du inte att vakna upp efter en utekväll med sminket kvar, håret som ett enda stort knullruffs, någons örhängen (!?) och hälften av kläderna på? Det var iaf vad jag gjorde i morse. Dock verkar jag till min lyckliga upptäckt ha klarat mig hyffsat från baksmälla trots det som rann ner igår. Idag blir det prommis, städa ur gamla lägenheten och ev en ridtur med brander. Den här dagen kommer bara försvinna och jag önskar att jag hade kunnat leva på minnet av hur kul jag hade igår, men jag minns inte. Jag vet bara att det var väldigt trevligt för ångesten har inte trängt sig på, ännu. Om jag sa något olämpligt tll någon av er som var med, förlåt! Annie, du är min underbara tuuseba! Luvluvluv <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0