varför har man en blogg egentligen?

Nu tänker jag vara oerhört motsägelsefull mot mig själv.
Varför har man en blogg egentligen?
för att gnälla och klaga på olika problem?
för at hänga ut idioter som man inte orkar prata med face to face?
Alla använder sin blogg till olika syften men det värsta är att jag finner det
kul at läsa om människors "gnäll" till en viss nivå iaf.
Man lessnar ju på folk som konstant klagar, men fortfarande,,,
människor borde dra ned på gnällandet en aning.

Jag har äntligen fixat en dator. Vår gamla har varit på reparation i två månder snart,
så jag lessande och köpte en ny. Har nu en 10 tums kärlek, så nu kan jag blogga mer
och hålla kontakten med min underbara anna som är alldeles för långt borta och jobbar som au pair i ett helt år.

Nej fy fan vilket kasst inlägg. Jag ska inte blogga såhär tidigt på morgonen mer. Daniels fel att jag måste gå upp halv sju på min lediga dag!

Idag ska jag gå på stan med lillebror, det blir bra :) puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hörde om Monki, jag är fan avundsjuk! De har fett snygga kläder! Finns inte ens här. :(

2009-04-20 @ 13:05:35
URL: http://heute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0