less på människor

Det var längesen nu. Alla kan göra misstag.
Du gjorde ett stort i mina ögon och jag med,
men skillnaden på oss är att jag kan erkänna mitt misstag.
Du vägrar se genom mina ögon medans jag såg genom dina,
efter många år. Jag har bett om ursäkt och insett mitt misstag.
Du har inte gjort det, men någonstans gick vi ändå vidare.
Två helt nya människor på nya vägar som till slut korsade varann igen.
Varför kan inte dina vänner släppa det när vi gjort det?
Jag trodde att det var något mellan oss. Jag visste väl inte
att jag hade ett förhållande med dina vänner samtidigt som jag var med dig.
Vi har klippt våra band, jag hoppas dom kan släppa sitt agg gentemot mig
och som du, se mig med nya ögon, igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0