Vart tog orken vägen?

Mitt högra öga har blivit alldeles rött och svullet. Vad hände?

Igår klippte Daniel mig. Att jag ens vågade låta honom gå lös
på mitt hår med en sax! :O Men det blev bra, han har en del dolda talanger den mannen.
He's my handy man ;) Den 26:e blir det hårförlängning. 27:e balen med Jules. tagg!

Just nu gör jag ingenting. Var jävligt duktig och kom till skolan i tid,
bara för att få veta att vi har naturkunskap, som jag ändå har IG i OCH vikarie.
Jag hade alltså inte ens behövt vara här just nu *suck*
Nästa lektion är svenska, dessutom min sista lektion.
Det som räddade dagen idag är tanken på min go sallad som väntar därhemma.
Kyckling, kronhjärtskocka och fetaost med vinigrett dressing.M'mmm!
och så Daniel såklart :)

Jag orkar ingenting längre. Mina krafter börjar ta slut.
Tur att studenten närmar sig. Jag kanske överlever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0