Jao

Dialketer och sociolekter. Varför ska man kunna sådant?
Jag orkar inte.

Igår var den bästa kvällen på länge i mitt liv.
Julia är hemma igen och jag fick träffa henne!
Bara prata av sig om allt som man gått och burit på.
Prata mat, ringar, godis, resor, fest,midsommar, bal...ja allt!
Jag älskar dig så otroligt mycket bruden! Du är bäst!

Idag är en mindre bra dag, slutar skolan halv fem.
Mindre tagg på det. Men jag har i alla fall lyckats lämna in
den sista uppgiften i samhällskunskapB kursen så den är nu officiellt avslutad.
Inga mer samhällsB lektioner. Jäävligt nice! :D

Nej, åter till pluggandet. Diciplinen har blivit slapp.


Kommentarer
Postat av: Elin

historia :]

2008-05-12 @ 17:20:19
URL: http://takemehigher.blogg.se
Postat av: Julia

Hej Lina, det är Julia.
Jag älskar dig :)
Jag tänkte bara uppmärksamma dig om min och Fannys nyskapade gemensamma blogg :D titta gärna.

2008-05-13 @ 20:33:53
URL: http://nilssonsisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0