Don't try to reach me

Update:

Min mobil blev stulen i onsdags. Nu är jag utan mobil tills vidare,
uppdaterar när jag fixat en provisorisk lösning. Tills dess nås jag på Daniel mobil,
eller vi internet.

Jag fick igen min religionsuppgift idag. Som jag för övrigt suttit och svurit över i timmar
när den skulle skrivas. Två frågor som löd: Förklara hur judar, muslimer och kristna alla
kalla jerusalem för sin heliga stad?

Vad är positivt/negatvivt med detta?

Kanske det drygaste jag gjort i mitt liv. Och vilken ångest jag hade över den sen.
Jag var allt annat än nöjd kan jag säga, men vad händer? Jag får MVG?!
Ja...det är väl bara att tacka och ta emot antar jag, det räddade min dag (:


Jag har hittat min nya kärlek- Nikon coolpix S600

image69
Är den inte det snyggaste du sett så säg? ;)

Stan med mamma idag, fixa det sista inför bal och student.
Skor till bal och student, leggings, svart hatt och svarta byxor står
på inköpslistan. Snart smäller det!

puss!


Kommentarer
Postat av: L&F

fin kamera :)

2008-05-16 @ 11:04:55
URL: http://lollibay.blogg.se
Postat av: Julia

hallå min pärla, jag saknar dig

2008-05-19 @ 14:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0