Vi har tagit steget

Nu har vi tagit steget, nu ska vi flytta ihop. Älski och jag!
Idag skrev vi på kontraktet för lägenheten.
Det känns helt sjukt, overkligt, pirrigt, spännande och otroligt på samma gång
Vi har fått förstahandskontrakt på en 3:a. Skolgatan 37 1tr.
Centralt och bra, hej gångavstånd till allt ;D

1:a april får vi nycklarna till lägenheten. Längtan.
Så nu är jag "hemma" på Carlshem, som inte känns som mitt hem längre,
eftersom jag spenderar så lite tid här... Jag har rensat hela garderoben
och städat smyckeskrin och sminkbox. Feels good!
Det kommer bli intensivt för mig eftersom jag åker till Frankrike - Taizé
den 21:a mars och sedan kommer hem den 31:a och så flytt dagen därpå.
Tight. Så det gäller att jag tar tag i mig själv nu och packar det mesta
innan jag åker, så det bara är att stuva in i flyttbilen när jag kommer hem.


Lägenheten är byggd dec-06 och har golv-värme i alla rum,
helkaklat badrum, stor fin balkong, indikationsspis mm.
Kabel TV och värme ingår i hyran, sweet!

1:a april it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0