Och jag borde...

Jag borde egntligen plugga.
samhälls, religion, psykologi, svenska, PA100
saker som ligger och trycker på, stressar och ger mig ångest
Jag borde egentligen göra vad som helst förutom att sitta här
och känna mig luddig och lyssna på rix fm live
Vart tog orken vägen? Nej fy fan.
På fredag drar jag ifrån allt, bokstavligen.
Frankrike, here I come. Oh, längtan.

Jag fryser om händerna, de har faktiskt antagit en ljusblå nyans
illa? Det borde väl vara tillräckligt för att skolan ska kunna bjussa på lite värme i E-huset.
men nej för skruvar man upp värmen så kan ju datorerna förstöras. B U L L S H I T !
Jag saknar Julia :(

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag känner igen mig att inte har någon ork kvar att plugga! Tänk snart är du klar då slipper du plugga på ett tag vännen, detta fixar du det vet jag :)
Puss!

2008-03-18 @ 18:30:49
URL: http://sandralu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0