Ibland räcker orden inte till

Jag vill skrika men det kommer inget ljud
Jag vill fäkta och slå med mina armar, men jag är som förlamad
Jag vill bara att du ska förstå, men jag kan inte förklara
Jag försöker förmedla något genom mina ögon, som inte riktigt når fram

Men jag kan inte begära att du ska förstå, när jag inte gör det själv
Jag har ingen rätt att ställa krav på dig, när du aldrig ställer några krav på mig
Jag känner mig skyldig till allt och inget

Du fick mig att gråta, men ändå känns det som om det är jag som gjort fel
Har jag gjort mig skyldig till något som jag inte förstår själv?
Jag har dömt mig själv till att bli hatad av mig och i min värld även av dig
Hur kan du älska någon som mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0