Hon inspirerar mig

Det är lustigt hur man kan känna att allt verkligen är skit
att man ligger längst ned på botten och inte orkar ta sig upp
Orkar inte kämpa eller ens försöka, man bara glider med strömmarna
som då och då kommer och tar en nånstans, längre bort, om möjligt, längre ned
Och så träffar man på en person, som man inte sett på en vecka
och plötsligt så flyter man upp till ytan, man känner sig varm och sprallig,
vill andas, vill leka, vill leva. Och allt hon gjorde var att säga:
"Hej älskling, hur är det? jag har saknat dig!"

Hon är min bästa vän.

Julia har fått sin färdiga bok nu, sitt PA100 projekt.
Boken heter: Inget märkvärdigt- bara sanningen.
Och är något av det vackraste jag läst i hela mitt liv.
Den människan kan verkligen skriva och uttrycka sig i både bild & skrift!
Hon inspirerade mig till tusen. Så nu ska jag genomföra mitt PA100 ordentligt.
Nu jävlar!

Julia - Du inspirerar mig!

Kommentarer
Postat av: julia

åååh, vad du gör mig glad Lina... You lift me up

2008-03-12 @ 16:37:28
URL: http://julesnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0