Mycket har hänt...

Mycket har hänt sedan sist jag skrev. Någon skummis
hade tagit över min blogg, ändrat lösenord och sånt,
dock inte gjort något märkbart vad jag har kunnat se but still...
Nåja. Jag lägger upp lite bilder som summering av olika händelser :)

                                        


        

Min hund har blivit duschad, jag har ridit, ätit jorgubbar och annat gott,
retat Julia, varit Julias date på balen, cruzat, fått långt hår...you name it.
En liten summering av allt det stora i alla fall. Nu har jag återtagit min blogg,
så till alla er som kommenterat: Ledsen att jag inte svarat och om det är nån annan
som svarat på era kommentarer eller dummat sig så var det inte jag!
Puss och kärlek på er. På onsdag börjar livet, då tar skolan slut!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad tråkigt att någon knäpp människa har varit inne på din blogg....

Grattis till studenten Lina, när vi kommer upp får jag fira dig =)

Ta hand om dig!

2008-06-11 @ 09:37:26
URL: http://sandralu.blogg.se/
Postat av: anna

åh du borde lägga in alla bilder från studenten sen. vilken skitkul dag!!!

2008-06-12 @ 16:48:48
URL: http://annanicoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0