Börja semestern med ett leende

Igår fick jag min efterlängtade semster! Efter sju timmars städning
så var det äntligen färdigt och skinande rent! Och vi fick gå på semester.
Jag säger bara det, börja semestern med ett leende!



Sovmorgon i morse som sedan följdes upp med picknick ute i solskenet
när vi var färdiga med alla bestyr där hemma. Det var ren och skär njutning!
I morgon har vi bokat tvättstugan from kl 12.00-17.00 och sedan vid 20.00 är det
dags för att få ordning på hunden vår. Lydnadskurs på lantbruksgymnasiet.
Men dagen idag. Bästa på länge alltså!

      

Vaniljglass och varma ha(o)llon åt alla. Kyss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad mysigt ni hade på din första dag på semestern :)

Jag hörde att du fick en kamera i studentpresent, vad var det för en? Vi har tänkt köpa en ny... Ta hand om er!

2008-07-01 @ 22:49:14
URL: http://sandralu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0