The last goodnight

The last godnight - Pictures of you
Jag ryser

Jag är hemma i Umeå igen. Men ända sedan jag kommit hem
har den där tunga känslan legat och tryckt på mitt bröst.
Gjort det jobbigt att andas och fått allt att kännas grått.
Jag har bråkat mycket med min pojkvän utan någon egentlig anledning.
Jag mår så dåligt när det blir sådär. Orden fastnar i halsen och när
man väl får ut något så blir det bara fel.
Att jag bara vill springa fram till honom och kyssa honom
eller bara försvinna in i hans famn, det spelar ingen roll när
det som istället kommer ur mig är ord lika hårda som slag.
Varför? Jag vet inte. Ibland känner jag inte igen mig själv.
Älskling förlåt. Jag hoppas du vet, trots alla stider vi haft,
att jag älskar dig och du är det bästa jag någonsin haft.
Mitt hjärta tillhör dig, lita på mig, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0