Secrets

Gitarrspel. Jag flyter iväg med ackorden, de underbara tonerna.
Minnen flyter förbi med musiken som du spelar
kvicka fingrar, sträva strängar. Jag minns, allt och inget.

Du tror att jag har förlorat mig själv i datorns värld,
kanske tror du att jag sitter och nördar vid apberget.
Vilket jag nyss också gjorde, men där skriver jag inte längre.
Det är här jag skriver, här kan jag lätta mitt hjärta och sinne.
Få ut det jag egntligen vill ha sagt, men som inte kan sägas med ord.
Jag skriver istället, mina tankar, mina känslor

Det jag vill säga till dig egentligen är att du inte ska vara någon annan
börja inte spela spelet som så många andra redan gör.
Fortsätt med det du gör, det är det jag beundrar hos dig.
Du har inte fallit ned i gropen än. Och jag tror på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0