Prince charming

Jag hatar att bråka med folk, men sånt händer ju, lite då och då iaf.
Jag bråkade med Daniel i förrgår. Jobbigt.
Vi pratade lite om det och sådär precis efter det hänt
men det gjorde ont i hjärtat ändå ett tag efteråt.
När jag kommer ut från skolan dagen därpå
så står han, med en ros i munnen och ler fånigt mot mig.
Det är något som bara en kär person kan göra.
Alla sårade känslor försvann, rosen var röd och vacker och han,
han är min prince charming

Idag har varit sisådär, blandade känslor i skolan
och jag har varit korkad, har liksom legat en dag före hela veckan
så jag trodde det var lördag idag. Tji fick jag när klockan ringde runt 8 i morse.
Men det bästa med dagen var att jag sprang ihop med Julia typ 100ggr
på olika ställen av skolan vid olika tidpunkter. Hon får mig att må så bra!

Nu sitter jag hemma i Röbäck hos mamma och pappa och tittar på let's dance.
Jag fick tom ta med min tvätt hit så pappa har tvättat åt mig! bästa papps!
Nu ropar mamma för "Danni" Dansar ju, det får man inte missa.
Och dessutom väntar en skål med glass och varma hallon i vardagsrummet
och DET får man ju absolut inte missa!

Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0