"In i dimman"

Lördag kväll, förfest hos Linn väst på stan
Den fortlöpte med blandade känslor från olika håll
men vi kom i alla fall fram till att vissa killar är riktiga svin.
Taxi in till staden, han den snälla killen som betalade, tack!

2 våningar. Jag var 20 den kvällen och julia var 21.
Underbart. "In i dimman" var kvällens motto
och det vill jag lova att vi höll också. Kanske lite för bra.
Jag kan inte säga att jag minns hela kvällen, men det jag minns var bra.
Träffade folk där som man kände och det var trevligt.
Dock blev den sista ölen för mycket.

Vad som hände under hemresan har jag ingen aning om
jag var totalt avslocknad. Men trots små missöden och annat
så löser sig det mesta när man är nykter igen. Ärligheten varar längst.

Nu sitter jag hemma och väntar på Fredrik. Vi ska nog åka på Maxi och köpa falukorv.
Var och tränade med Daniel på iksu innan. 70 längder i bassängen. Jag är nöjd.
Nu ska jag ringa och stressa på tönten lite.
Det här blev kanske det flummigaste jag skrivit i bloggen, men vadfan
amn har såna dagar också. Läs och njut.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0