Idag är jag duktig

Lägenheten luktar fräscht av citron.
Jag gick upp i tid och storstädade idag.
Dammsugade, torkade golven och plockade undan.
Hann också slänga iväg några sms till viktiga personer
som sms:at under natten utan att lyckas väcka mig.
Jag älskar doften av nyskurat golv,
men snart kommer en ännu bättre doft ta över,
doften av nybakat. mums!

Till dig:

Jag vet att det är jobbigt just nu, jag önskar jag kunde göra mer för dig
Jag kan bara ge dig allt jag har men det räcker inte till i en sån här situation.
Men kom ihåg att var du än är och vad du än gör, så är det aldrig försent
att tro eller att hoppas. Jag ber för dig om kvällarna, jag ber för dig när jag vaknar
och ibland mitt på dagen när jag får små tecken som påminner mig om dig.
Det kommer bli bra ska du se och tills det blir det så kommer jag finnas där för dig
ochs tötta och peppa dig så gott jag kan. Ge det bara lite tid, det kommer att rodna sig.
Det är iaf vad jag väljer att tro, gör det du med älskade. Ge honom bara lite tid.

Kommentarer
Postat av: Jules

du gör allt Lina!

2008-01-20 @ 12:31:46
URL: http://julianilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0