Hon som aldrig kan bestämma sig...

Jag är den där personen som aldrig kan bestämma mig för saker och ting.
Tex. Jag kan möblera ett helt rum men efter några dagar så känns det inte bra
och då möblerar jag om hela skiten igen, bara för att sedan komma på att det kanske
var bättre som det var innan. Nu är mitt projekt mitt högra öra. Mitt bultande, svullna, äckligt röda öra.
Jag håller på att töja ut det igen. För kanske femte gången? Som sakt, jag är hon som aldrig kan bestämma sig...
Förutom mitt pulserande öra så var dagens stora + ledighet från skolan, dock jobb istället, men det funkar
Förfrågan om jag vill medverka på barnlägret i Tavelsjö nästa år igen(!), ett mail om resan till Taizé
under påsklovet (jag är grymt peppad) och så det bästa av allt.
Skivan som ligger och väntar på mig när jag kommer hem. Since October. I'm in love.
Sitter och lyssnar på den nu, högsta volym. Grannarna får klaga hur mycket dom vill, jag älskar mitt liv idag.
Det har jag i alla fall bestämt. Idag älskar jag livet. Kanske inte i morgon, men idag.

How many times will I fall before I finally loose it all?
All I want is everything, and all I need is just you and nothing...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0