Vin & jordgubbar

Jules och jag var ute på krogen igår, helt oplanerat egentligen.
Det som stod på shemat var mysmiddag hemma hos Jules,
med lite mysdrickande av vin & jordgubbar medans vi satt hundvakt åt målli, sötnosen (Julias hund)
Men spontant är ändå det helt klart bästa kom vi fram till, oj vilken bra kväll det blev!
Vi träffade massa kända ansikten och en hel del okända, som vi glatt hejade på
Kvällen bjöd på mycket smått & gott och en hel del uppvisande av magrutor
från vissa håll. Jag blev även erbjuden 3 drinkar för en kyss, men tackade nej.
Så billig är jag väl inte? haha! oh no. Vi skakade rumpa ända tills stället stängde,
och gjorde därmed av med alla kalorier vi satt i oss innan vi gick ut ;)
Sweetness. Någon gång efter två så stod vi i kö på subway vid bågenhusen
Julia skulle beställe en "chickonbacon" som hon så fint kallade det,
den där sista ölen var kansk en för mycket jules? ;) Så jag fick sköta beställningarna
medans jullan snodde kvitton. Haha sjukt kul det där!
Riktigt bra kväll med en riktigt bra tjej!
Tack gud för Julia.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Jules

Haha jag fattar inte vad jag höll på med egentligen, sno kvitton på det där viset ;P Tack för skönaste kvällen ever! du är bäst!

2008-02-03 @ 00:13:19
URL: http://julesnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0