Stunned

Nu har det varit tyst från mig i några dagar,
men jag har en riktigt bra anledning denna gång!
Jag har liksom tappat alla orden. Vill ni veta varför?

image43


Där har ni anledningen!

Han heter ROCKY och han är MIN!
När andra killar tycker det är jobbigt nog att ta sig till blomaffären
och välja ut en tilräckligt vacker blomma till sin flickvän på alla hjärtans dag,
så kör min kille kvällen innan, hör och häpna, till Lycksele tom 6 mil utanför Lycksele
för att hämta hem detta charmtroll till mig! Snacka om att han vet,
hur man får en kvinna att känna sig uppskattad och speciell.
Jag kan bara sammanfatta det hela med en mening:

- Min man slutar aldrig förvåna mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0