Photoshoot

Idag var det skoldag för mig, trots PA100 veckan som egentligen innebär ledighet (?) I alla fall från skolan, men man har ändå mycket att göra. Men idag var jag alltså på skolan ändå. Fick kämpa mig fram i blåsten och in genom ytterdörren. På bänken nere i E-huset möts jag av en alltid lika vacker, leende Julia. Vi sätter oss ned och pratar lite, catchar up om det senaste som hänt i våra liv och sådär. Sedan är det dags att ragga nyckel till fotostudion, det gick bra och nästan allt annat med för den delen, förutom att jag tabbade mig lite i början med bakgrunden. Men men, det fixade sig! :) Det blev en lyckad photoshoot med en hel del bra bilder! Nu ska jag bara bränna över dem på två skivor, en till mig och en till Julia. Har ni tur kanske det kommer ett smakprov... Men jag ska prata med Jules först.

Dagens konstaterande: Julia är fotogenisk och blir alltid bra på bild!

Tack för idag älskling, du är bäst! Och tack till Fanny för skjutsen in till stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0