Naturdiet

Nu börjar nya livet (igen) Jag ska leva på "shakes" ett tag framöver
och annat flytande (tittar längtande på mina bacardi breezer i barskåpet)
men det där andra flytande lär väl bli soppa. Guh, jag hatar soppa...
Dessutom blir man rätt trött och hängig av att inte få äta riktig mat.
Men men. -10 kg är målet och då ska jag få en ordentlig sponsring till
min efterlängtade skinnjacka. Nu gäller det att jobba hårt, haha! ;D

Julia åkte till Österrike idag och jag saknar henne redan.
Påsklovet kommer jag själv att spendera i Frankrike-Taizé
så då får jag inte heller se henne. Gosh, hur ska det gå?
Jag ska be för oss vännen. Speciellt för att jag ska få styrka
att orka utan dig under en hel vecka. Du är min kraftkälla, älskling.
I miss you allready.

+

Min mamma
Daniel
Rocky
Farbror
Julia
Liljansberget

-

Kylan
tröttheten
skolan
mig
dålig kvalité på nyköpta kläder(!)

But in the end, I guess I'm pretty OK...

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej

Klockan tolv ikväll ska det hända. Men du behöver jag din hjälp för att komma på ett namn till min nya kärlek. Ge förslag på

http://vastertorp.blogg.se/1204200087_min_knulldocka.html

Tacksm för hjälp

//Jocke

2008-02-29 @ 18:33:29
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: Sabina

Jag menar verkligen inte att vara anklagande eller så, men är inte 10 kg lite för mycket att gå ner? Du ser smal ut på din bild. Förstör inte dig själv...

/Sabina

2008-02-29 @ 18:34:44
URL: http://neville.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0