En paus från livet

Just nu är jag hemma på Carlshem i min & Annas lägenhet,
känns som en evighet sedan jag var här sist. Just nu bor jag mest på liljansberget
med hunden, katten & Daniel. Nog för att jag trivs otroligt bra med dem,
men det känns nästan som onödiga pengar att betala för något man ändå
nästan aldrig befinner sig i. Så skärpning nu, jag måste vara här mer också
för att få ut något för det jag betalar för... Och sen har jag lite dåligt samvete
för Annas skull också. Ensam i en 3:a kan ju inte vara så kul alla gånger...
Vår kommunikation är kanske inte den bästa för tillfället heller nu när
hon fått jobb och jag aldrig är här och, ja...vad säger man?
Vi måste styra upp det helt enkelt. Men idag har jag njutit av att vara ensam här i 3:an
Jag har fått ta en paus från livet ett tag. Andas, tänka, vila, njuta.
Jag och min nya stora tv (fick ta över daniels gamla) och en godispåse. Gillas.
I kväll blir det trav för min och Daniels del! Tellan ska starta och det måste jag ju se!
Tellan= Tell me hornline = Travaren jag rider varje vecka hemma i Röbäck.

Idag gillas inte:
För lite sömn
spräckta jeans
dåligt väder
söndernötta skor

Kommentarer
Postat av: Jules

Idag gillas:

LINA LUNDSTRÖM!!!

>Saknar dig

2008-02-21 @ 21:05:08
URL: http://julesnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0