En bästis

När man var mindre så ville man ha en "bästis" någon som var lite bättre än alla andra kompisarna. Någon som man kunde göra allt med och berätta allt för men ändå kunde lita på. Jag har haft många "bästisar" genom åren, men har tappat kontakten med alla pga olika anledningar. Men sen så hittade jag henne hon som blev min allra första riktiga bästis. Jag har insett nu att jag inte visste vad en bästis egentligen var förut, men nu vet jag. Den här kvinnan, min bästa vän & själsfrände är en fantastisk människa och det vill jag att du som läser ska veta. Även om du inte känner henne så kan du föreställa dig henne. Hon är den som alltid sätter ett leende på dina läppar, bara genom sin uppenbarelse. Hon lyssnar alltid om du behöver prata. Hon håller hemligheter. Hon ställer alltid upp utan att tveka, vad det än gäller och hon är alltid sig själv, i alla sammanhang, hon spelar aldrig. Hon är vacker och genomärlig och trots hennes skönhet så skryter hon inte med den eller försöker sätta sig på dig, nej, hon hjälper dig att känna dig vacker i dig själv - och hon lyckas, även om du har den sämsta dagen i ditt liv. Hon får dig att må bra helt enkelt. Sån är hon, min allra bästa vän - Julia Nilsson

Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Jules

JAG ÄLSKAR DIG!

2008-02-12 @ 11:23:50
URL: http://julesnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0