Chill med stort C

Kvällen bjuder på middag med go brudarna,
taco middag tom. Dom ska ut sen så jag kör hem till Daniel & Rocky
Jag är ändå lite peppad på utgång men ändå inte. Knepigt.
Har ändå absolut inte råd. Löning på måndag, det gillas!

Planer för framtiden sedan... Studenten närmar sig med stormsteg,
bara att tacka och ta emot, men sen då? Jag har just nu extra knäck
på Catarinas, men när jag går ut, hur blir det då? Får jag jobba mer
eller bara två dagar i veckan som nu, eller kanske inget alls?
Att inte veta drives me insane. Men det löser sig alltid, eller hur!?
Kanske flytt till hösten? Flytta ihop med Daniel, vill gärna hitta något på Teg,
det vore liksom det mest ultimata. Nära till jobb, hästar, familj, centrum & en del vänner iaf
Det måste bli Teg, snälla gud låt det bli Teg.

Och, den 21 mars bär det av med buss mot sthlm, den 22:a mars vidare mot Taizé
Jag längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0