You can't play on broken strings

I'm a broken string...


Jag vet att du läser här ibland. Jag hoppas att du ska läsa detta:
Jag kanske inte pratar om det, jag kanske inte visar det helt öppet,
eller så är det det jag gör, för jag ser ofta oron i dina ögon.
Jag är ok, jag försöker i alla fall vara det. Du var min grund att stå på,
du var min klippa att luta si mot, du var mitt allt, är mitt allt, kommer alltid att vara.
Just nu är jag inte mig själv. Jag behöver tid, men jag binder dig inte till mig.
Du är fri att gå vart du vill, när du vill. Du är en fri man att göra vad du vill, fatta dina egna beslut.
Det är inte längre "vi". Tanken är skrämmande men jag måste lära mig att stå själv igen.
Förr kunde jag och jag vet att jag kan klara det igen. Jag måste det, för min egen skull.
Tvivla aldrig på att jag alltid älskade dig, att jag alltid kommer göra det.
Du har en del av mitt hjärta, du är en del av mitt liv och kommer för alltid att vara,
oavsett vad framtiden utvisar. Glöm inte bort mig, jag kommer aldrig att glömma bort dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0