kris

Jag lider av en kris, en ålderskris tror jag nog bestämt.
19 år idag och jag känner redan ångesten inför 20. Haha!
Nejmen alltså, jag är seriös, jag vill inte bli äldre.
Vad hände med året då man var 18 och blev myndig?
Det gick så fort och nu ska man genomlida ett år av väntan,
för det vet väl alla att det inte händer så mkt när man fyller 19?
Jag vill vara 18 längre. Nu känns det som att man ska börja tänka
på vuxenpoäng och sånt shit. Inte än! Jag vill inte. Stanna tiden, någon, snälla?
Hjälp.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis Lina! Tänkte skicka ett sms, men min mobil funkar inte :(

2008-04-09 @ 14:36:09
URL: http://lisaf.blogg.se
Postat av: G

Lina, har du fått mitt sms?
Jag är helt mosig.. jag kommer en annan dag eller så får jag ordna fika för dig hemma hos mig istället, så fort du har tid att komma.

2008-04-09 @ 18:45:20
URL: http://goals.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0